Warto rozważyć - wirtualne biuro

Ta usługa staje się coraz bardziej popularna i trzeba przyznać, że obecnie jest chętnie wykorzystywana przez niejedną firmę. Jakie zalety towarzyszą skorzystaniu z wirtualnej działalności biurowej? Oczywiście, pierwszym pozytywny

Warto rozważyć - wirtualne biuro

Dobre strony skorzystania z wirtualnych biur

Wielu przedsiębiorców stawiających na rozwój zastanawia się, jakie korzyści mogą płynąć ze zdecydowania się na wirtualne biuro. Ta usługa staje się coraz bardziej popularna i trzeba przyznać, że obecnie jest chętnie wykorzystywana przez niejedną firmę. Jakie zalety towarzyszą skorzystaniu z wirtualnej działalności biurowej? Oczywiście, pierwszym pozytywnym skojarzeniem, które przychodzi na myśl od razu, gdy rozważamy wirtualne biura, jest możliwość usunięcia opłat związanych z wynajmem lokalu przeznaczonego na pomieszczenia biurowe. Jest to bardzo istotne zwłaszcza w przypadku przedsiębiorstw, które musiałyby poświęcić wiele powierzchni na prowadzenie działalności biurowej w tradycyjny sposób.


Opłaty za prowadzenie wirtualnego biura

Jak w przypadku każdej profesjonalnej działalności prowadzonej za pośrednictwem Internetu, również w przypadku zakładania wirtualnych biur klient musi być przygotowany na comiesięczne koszty. Co prawda, wiele firm oferuje bezpłatne skorzystanie z takich usług na próbę, jednak jeśli myślimy o tym, aby założyć wirtualne biura naprawdę na poważnie, to trzeba jednak przeznaczyć na to pewną sumę pieniędzy. Zależy ona oczywiście od tego, jak bardzo zaawansowanej pomocy w prowadzeniu czynności administracyjnych czy księgowych oczekujemy. Oferta firm oferujących prowadzenie takiej działalności jest naprawdę mocno zróżnicowana, wobec czego i stawki są różne. Dlatego też nie da się w bezpośredni sposób porównać wszystkich dostępnych na rynku ofert.


Cytat z Wikipedii:

Kontrola w administracji publicznej ? kontrola przeprowadzana wobec organów administracji publicznej, polegająca na zaobserwowaniu, zbadaniu istniejącego stanu rzeczy, skonfrontowaniu go ze stanem pożądanym, wskazaniu uchybień (także ich źródeł) i sposobów ich naprawienia.

Kontrola administracyjna jest zawsze następcza, to znaczy następuje po dokonaniu przez podmiot kontrolowany określonej czynności (która może zostać zakwestionowana).

Przypadki, zakres, skutki, sposób kontroli administracyjnej określają przepisy prawne. Zaś organ kontrolujący z zasady nie jest odpowiedzialny za działania podmiotu kontrolowanego.

Wyróżniamy różne rodzaje kontroli:

wewnętrzną: dokonywaną w ramach danego urzędu, pionu organów, przeprowadzana przez organ nadrzędny, zwierzchnika. Na przykład kontrola ministra działań swoich urzędników, kontrola izby skarbowej nad działaniami urzędu skarbowego
zewnętrzną:
parlamentu (np. wotum nieufności dla ministra, absolutorium dla rządu z wykonania budżetu, komisje śledcze)
parlamentarzystów (interpelacje poselskie, interwencje w sprawach obywateli)
ombudsmana (rzecznika praw obywatelskich)
prokuratury
organów kontroli zewnętrznej administracji (np. izb obrachunkowych, Najwyższej Izby Kontroli, biur kontroli, inspekcji i inspektorów)
opinii publicznej (mediów)
sądów i trybunałów

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Kontrola_administracyjna